System Zarządzania Jakością ISO 9001
Atuty Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2009:
- Udoskonalenie zasad zarządzania instytucją przez stworzenie niezbędnych regulacji opisujących przebieg wewnętrznych procesów dotyczących:
- nadzoru nad dokumentacją i danymi,
- nadzoru nad bieżącą działalnością,
- nadzoru nad komunikacją wewnętrzną w spółce oraz zewnętrzną ( kluczowi klienci, partnerzy, dostawcy )
- zasobów ludzkich ( opisy stanowisk pracy, rekrutacja, szkolenia, ocena pracowników, utrzymanie pracowników, systemy motywacyjne )
- Wprowadzenie „systemu wczesnego ostrzegania” w postaci auditów wewnętrznych dostarczających kierownictwu instytucji stałych, aktualnych i obiektywnych informacji dotyczących błędów i zagrożeń w bieżącej działalności.
- Stworzenie mechanizmu działań korygujących ( w odniesieniu do zaistniałych błędów ) i działań zapobiegawczych w stosunku do planowanych przedsięwzięć.
- Zarządzanie organizacją zgodnie z najnowszymi standardami podejścia procesowego.
- Prestiż wynikający z dołączenia do elitarnego „klubu” posiadaczy certyfikatu jakości nadanego przez renomowaną międzynarodową jednostkę certyfikującą.