Fundacja Inicjatyw Menedżerskich

Partner Strategiczny: Instytut Doradztwa Innowacyjnego Sp. z o. o.


Praca w Biurze Obsługi Inwestora w Koninie

Poszukujemy pracowników do Biura Obsługi Inwestora w Koninie na następujące stanowiska:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INWESTORA I PROMOCJI GOSPODARCZEJ

Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi inwestora i promocji gospodarczej. Głównymi obszarami działania na powyżej wskazanym stanowisku będą: kontakt z inwestorami, podejmowanie działań o charakterze promocyjno-informacyjnym dotyczących możliwości inwestycyjnych na terenie Konina, uczestnictwo w spotkaniach branżowych oraz targach gospodarczych w Polsce i za granicą. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za proces pozyskiwania i opieki nad potencjalnymi inwestorami, którzy będą chcieli rozwinąć działalność gospodarczą na terenie Konina.

Poszukujemy specjalisty z minimum dwuletnim doświadczeniem w pozyskiwaniu i obsłudze inwestora lub promocji gospodarczej. Ze względu na współpracę z klientami międzynarodowymi niezbędna jest biegła znajomość języka obcego (jednego z następujących: angielski, niemiecki, rosyjski, chiński, francuski, hiszpański). Preferowani kandydaci to osoby potrafiące pracować samodzielnie, posiadające w swoim dorobku realizację projektów z zakresu promocji i marketingu gospodarczego.

SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. marketingu. Głównymi obszarami działania na powyżej wskazanym stanowisku będą:

- organizacja spotkań, imprez targowych i eventów na terenie Polski i za granicą;

- stała opieka nad inwestorami na terenie gminy Konin oraz pozyskiwanie kontaktów z nowymi, potencjalnie zainteresowanymi inwestorami,

- współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami,

- udział w targach i sympozjach branżowych,

- podejmowanie działań o charakterze promocyjno-informacyjnym dotyczących możliwości inwestycyjnych na terenie Konina.

Poszukujemy specjalisty z minimum dwuletnim doświadczeniem w marketingu lub organizacji imprez targowych/ eventów/ spotkań branżowych. Ze względu na współpracę z klientami międzynarodowymi niezbędna jest biegła znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka obcego (jednego z następujących: niemiecki, rosyjski, chiński, francuski, hiszpański). Preferowani kandydaci to osoby potrafiące pracować samodzielnie, posiadające w swoim dorobku realizację projektów z zakresu marketingu lub promocji regionalnej.

 

 OFERUJEMY

- możliwość rozwoju i pracy w gronie inspirujących, doświadczonych specjalistów,

- dużą swobodę w realizacji własnych pomysłów,

- udział we wdrażaniu pierwszego w Polsce procesu promocji gospodarczej miasta jako zadania realizowanego przez instytucję sektora pozarządowego,

- atrakcyjne wynagrodzenie,

- pracę w przyjaznej atmosferze.

 Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV w wersji papierowej na adres: ul. I Armii WP 5/7, 20-078 Lublin lub elektronicznej na adres: ilona.mierzwa@fim.org.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

 

 

 

« Wróć do listy aktualności